zondag 8 januari 2012

The Labyrinth

Rockmuzikant, artiest en acteur David Bowie is vandaag 65 jaar geworden. In mijn mailbox kreeg ik - Bowiefan sinds 1970 – van mijnlief een linkje doorgestuurd met 65 foto’s.

Ook voor niet-speciaal Bowiefans is er iets Bowies dat zeker de moeite waard is om even bij stil te staan: de film The Labyrinth.

Een geweldige film, waarvan mijn kinderen en ik al jaren geen genoeg krijgen. Iedere keer is er wel weer iets nieuws te ontdekken. En thema’s genoeg om over te filosoferen.

Toch heb ik dat nog nooit gedaan.

Ooit zei collega Rob Bartels dat het filosoferen over boeken die je erg na aan het hart liggen de magie die je daarbij voelt omver kan werpen. Misschien is dat wel zo bij the Labyrinth, voor mij dan. Maar misschien niet voor niet-speciaal Labyrinthfans!

Voor een zacht prijsje is de DVD te bestellen bij Bol: http://www.bol.com/nl/p/dvd/labyrinth/1002004004678096/index.html

Trailer The Labyrinth: http://www.bol.com/nl/p/dvd/labyrinth/1002004004678096/index.html#product_images

Geen opmerkingen:

Een reactie posten